Proč nakupovat u nás?

  • Široký sortiment zboží
  • 98% zboží máme skladem
  • Objednávky do 12. hod. expedujeme ihned
  • Doprava zdarma již od 3000 Kč bez DPH
  • Bezpečné platby (Visa, Mastercard)
  • Jsme na trhu již 31 let
  • Ekologické nádobí vždy skladem

Kdy obdržím zásilku?

Objednávky přijímáme každý pracovní den do 12 hodiny, pokud objednávku odešlete do 12:00 bude ještě tentýž den expedována s předpokládaným termínem doručení po celé ČR přepravní službou následující pracovní den (v případě, že si zvolíte uloženku do 2-5 pracovních dnů po expedici). 

Jak vybrat správné víčko na kelímek nebo vaničku?

Víčko pro Vámi vybraný kelímek nemusíte sami zdlouhavě vybírat. U kelímků na nápoje, nebo vaniček a misek máme na detailním popisu zboží přiřazeno tzv. "související zboží", zde jsou zobrazena víčka, která pasují přímo na daný kelímek. Pokud u kelímku nenajdete žádné víčko v souvisejícím zboží, v sortimentu nemáme vhodné víčko pro tento kelímek. 

Nejde odeslat objednávka

V posledním kroku košíku je třeba souhlasit s obchodními podmínkami (na levé straně), po zaškrtnutí políčka lze objednávku odeslat. 

Neproběhla správně platba 

Pokud se stane po odeslání objednávky, že platební brána z nějakého důvodu neprovede správně platbu, objednávku samozřejmě nestornujeme, máme ji stále jako přijatou, jen neuhrazenou. V těchto případech Vám zasíláme podklady pro platbu předem (v pracovní dny od 7 do 16 hod.). Pokud na zálohovou fakturu nechcete čekat, můžete platbu provést na účet ČSOB 193235446/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. 

Lze po odeslání objednávky ještě přidat další zboží? 

Ve chvíli, kdy je objednávka přijata do systému, je automaticky zpracovávána a nelze už ji měnit.

Lze odložit doručení zásilky? 

Ano, pokud víte, že nebudete k zastižení pro přepravní službu, prosím, napište nám do poznámky při ukončení objednávky datum, ke kterému si přejete zásilku odeslat a expedici zdržíme. 

Lze objednat po telefonu?

Telefonické objednávky přijímáme pouze registrovaných zákazníků (vzhledem k GDPR musíme mít od Vás souhlas se zpracováním Vašich údajů). Pokud jste naším registrovaným zákazníkem, můžete telefonickou objednávku nahlásit na telefonním čísle 603 811 414 nebo pevné lince 577 688 133. 

Lze odeslat zboží v obálce poštou? 

Bohužel ne, tuto službu Vám nemůžeme nabídnout. 

Při registraci potřebuji vyplnit firemní údaje

Jako první je třeba zvolit typ uživatele, e-shop má automaticky zaškrtnuto "koncový zákazník", pokud zaškrtnete políčko "firma" objeví se kolonka pro doplnění IČ a DIČ.

Lze vrátit nebo vyměnit zboží?  

Na základě našich obchodních podmínek, pokud jste koncový zákazník a vztahuje se na Vás občanský zákoník, do 14 dní vrátit zboží, nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu. Zvažte, zda se Vám opravdu vyplatí posílat balíček, jelikož náklady spojené se zaslání zpět jsou hrazeny z Vaší strany. Nevhodné zboží prosím zašlete zpět na naši adresu: V+L MAIS, s. r. o., Nábřeží 599, 760 01 ZLÍN. 

Do balíčku prosím přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Ihned po přijetí zásilky Vám vystavíme opravný daňový doklad a vrátíme Vám částku zpět na uvedený účet, případně, pokud budete chtít novou objednávku, můžeme vrácené zboží odečíst přímo z další faktury a ponížit doběrečné.